W celu przystąpienia do zwrotu lub reklamacji w sklepie internetowym Gunner postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Gunner Sp. z o.o.
ul. Grobla 24
66-400 Gorzów Wielkopolski
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz zwrotu/reklamacji) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:
Gunner Sp. z o.o.
ul. Grobla 24
66-400 Gorzów Wielkopolski
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W razie trudności, dodatkowych pytań lub innych kwestii zapraszamy do kontaktu sklep@gunner.com.pl.
Zespół Gunner
|SZEROKI WYBÓR BRONI|
|WYSOKIEJ JAKOŚCI AMUNICJA|
|MILITARIA|
|WSZELKIEGO TYPU AKCESORIA STRZELECKIE|
|BOGATY WYBÓR AKCESORIÓW MYŚLIWSKICH|
|AKCESORIA TURYSTYCZNE|
|PROFESJONALNE USŁUGI RUSZNIKARSKIE|