W celu przystąpienia do zwrotu lub reklamacji w sklepie internetowym Gunner postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Gunner Sp. z o.o.
ul. Grobla 24
66-400 Gorzów Wielkopolski

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz zwrotu/reklamacji) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem:

Gunner Sp. z o.o.
ul. Grobla 24
66-400 Gorzów Wielkopolski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W razie trudności, dodatkowych pytań lub innych kwestii zapraszamy do kontaktu sklep@gunner.com.pl.

Zespół Gunner

|SZEROKI WYBÓR BRONI|

|WYSOKIEJ JAKOŚCI AMUNICJA|

|MILITARIA|

|WSZELKIEGO TYPU AKCESORIA STRZELECKIE|

|BOGATY WYBÓR AKCESORIÓW MYŚLIWSKICH|

|AKCESORIA TURYSTYCZNE|

|PROFESJONALNE USŁUGI RUSZNIKARSKIE|